.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
110 طرح عمرانی در گیلان به بهره برداری رسید

طی مراسمی 110 طرح عمرانی در نخستین روز از هفته دولت در گیلان به بهره برداری رسید. 

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر این طرح ها شامل 84 خانه مددجویان کمیته امداد بهزیستی، 13 طرح راهسازی، 9 طرح تولیدی با اشتغالزایی 120 نفر، دو طرح بهداشتی- درمانی و دو طرح ساماندهی گلزار شهداست، برای اجرای این طرحها حدود 60 میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار گیلان از بهره برداری هزار و 144 طرح عمرانی، عام المنفعه و تولیدی طی هفته دولت امسال در استان خبرداد و گفت: برای بهره برداری این طرحها پنج هزار و 87 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

مهدی سعادتی همچنین با اشاره به اینکه در زمان اجرای این طرح ها برای 14 هزار و 500 نفر اشتغال ایجاد شده است، یادآورشد: با بهره برداری از طرح های عمرانی، عام المنفعه وتولیدی در هفته دولت امسال برای 14 هزار و 572 نفر اشتغال ایجاد می شود که این تعداد 472 نفر بیشتر از پارسال است.

وی همچنین ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهارداشت: دراین هفته باید دستاوردها و گام های بلند دولت در عرصه های مختلف به تصویر کشیده شود.

استاندار گیلان گفت: هفته دولت در حقیقت یادآور حماسه آفرینی مردان بی ادعایی است که خدمت بی منت به آحاد مردم و به ویژه اقشار محروم و مستضعف جامعه را به عنوان یکی از آرمان های والای انقلاب ارج نهاده و با نثار خون پاک خود، ضمن پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب، برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت به محرومان و عدالت خواهی و مهرورزی افزوده اند.

وی یادآورشد: هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت بعنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و فرصت مناسبی است تا دستاوردها و گام های بلند دولت در عرصه های مختلف به تصویر کشیده شده و برای همگان تشریح شود تا زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم فراهم آید و دولتمردان گزارش خدمات خود به مردم را ارائه دهند چراکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری، ذخیره معنوی دولتمردان، توکل به خدا و اعتماد به مردم مؤمن و صادق، فداکار، علاقه ‏مند به مسئولان، اسلام و قدردان نظام جمهوری اسلامی است./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.